onsdag 2 februari 2011

Stugbyggen och hemsidespyssel


Idag var jag på Byggprogrammet i Klippan och tittade till mina campingstugor. Tre stycken håller på att växa fram. De blir STORA! 6 bäddplatser i varje har jag räknat med, men jag tror jag kan klämma in det dubbla! Minst! Eller?


Skriver och skriver på materialet till hemsidan, men ibland måste man ut och reka, så att det stämmer med verkligheten. Igår var jag och min trogna vandringskamrat ute och letade efter trevligaste vägen mellan Höörs station och Frostavallens vandrarhem. (Till en beskrivning av ett "Vandra vidare mellan vandrarhem"-paket) Utrustade med Skåneledskarta och några andra kartor utskrivna från internet lyckades vi ändå gå fel ett antal gånger. Vi hade räknat med 1,5 timmes promenad och sen buss tillbaka. Istället blev det 4 timmar och ingen buss. Knöligt och svårvandrat, men till våren kommer det att bli en toppentur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar