onsdag 30 november 2011

Lugnet efter stormen



Idag först kom jag upp efter stormen och möttes av detta! Min fina paradgran som stod så stolt vid personalinfarten... mitt av! Så synd! Vad gör man med toppen? Är det någon som har 5 meters takhöjd hemma som behöver julgran? Är kommungranarna redan uppe på torgen runt omkring?




För övrigt var söndagen spännande. Strömmen gick just som en gäst skulle knappa in sin pinkod i kortläsaren. Sen blev det brasa och stearinljus ett tag. När jag körde hem tog jag vägen ner om Ljungbyhed och runt åsen, istället för att köra över Knutstorp som jag brukar. Ett klokt val såg jag idag, det var en hel del träd bortröjda från Knutstorpsvägen.

Men nu skiner solen från en klarblå himmel och när jag är klar med pepparkaksbaket så ska jag ge mig ut en lååång runda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar