torsdag 17 maj 2012

Tack, Klippans kommun!

och Bente, kära vän och granne!



När man varit kommunalanställd i evigheter och slutar sin tjänst har man rätt till en fin present. Värdet räknas fram enligt en avancerad formel och när jag hörde vad jag var värd sa jag; - Då vill jag beställa nåt fint av Bente!

Nu har det gått några månader och vi har diskuterat form och färg fram och tillbaka. Idag var det klart! Mitt drömfat i grönt med lite Marockokänsla och mycket Bentekänsla. Visst är det vackert!




Sen lånade jag med ett annat vackert fat att skylta med för att göra lite mer reklam för Klåveröds världsberömda konstnär. Helt annan färgskala och stil.


Och så var Elin lite sliten idag efter gårdagens Avici-konsert. Så hon fick ha ett nytt förkläde och mest smälta in i bakgrunden...






2 kommentarer:

  1. Vilket fint fat!...och fin "liten" Elin också. Kram till er båda <3

    SvaraRadera
  2. Härligt, det var du verkligen värd :)

    SvaraRadera